بـــــــــــــــرتـــــــــــــــرین دانلود
 
 
پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 13:16 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

راهنمای جستجو : نرم افزار دسکتاپ , ابزار دسکتاپ , زیباسازی دسکتاپ , اسکرین سیور سه بعدی , نرم افزار پویا کردن دسکتاپ , دانلود نرم افزار Watery Desktop 3D , 3D screen saver

——————–

اگر شما هم از محیط ساده و یکنواخت و ایستای محیط دسکتاپ ویندوز خود خسته شده اید ، پیشنهاد میکنم حتما نرم افزار Watery Desktop 3D را دانلود و نصب نمایید . 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:, :: 14:1 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

 

 

Fencesبرنامه ای است که به شما  کمک می کند تا دسکتاپ خود را سازماندهی کنید، و می توانید آیکونهای خود را زمانی که از آنها استفاده نمی کنید پنهان نمایید .  “Fences “A، یک اصطلاح ابداع شده توسط این برنامه و یک گروه نماد را بر روی میز کار شما ایجاد می کند . نرده های افزودنی را روی کامپیوتر خود ببینید .

 


ادامه مطلب ...


 

نرم افزاری با عملکرد بالا برای ضبط صفحه نمایش است که درست مانند یک دوربین فیلم برداری واقعی عمل می کند. دوربین های واقعی قادرند تا موضوعات بسیار زیادی را در جهان پیرامون و نیز اتفاقات صورت گرفته در صفحه نمایش کامپیوتر را ثبت کنند. اما ZD Soft Screen Recorder تنها قادر است تا اتفاقات رخ داده در صفحه نمایش کامپیوتر را بسیار بهتر از دوربین های فیلم برداری واقعی ثبت کند. زیرا این نرم افزار به صورت شفاف، پیکسل به پیکسل، رنگ ۱۰۰% واقعی، عدم مداخله، بدون لرزش و سر و صدا ضبط می کند.



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بــــــــــــ





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 61
بازدید ماه : 60
بازدید کل : 52771
تعداد مطالب : 293
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1